فروشگاهها

 

این چند
 

اینچند یک بازار اینترنتی می باشد که شما می توانید انواع کالاهای مختلف مانند لوازم منزل ، لوازم الکترونیک ، مد و پوشاک و ... را در آن بیابید و براساس مقایسه قیمت ، ارزان ترین را انتخاب کنید . سایت اینچند در حوزه های مختلف کالا تامین کنندگانی دارد که سفارشات را تهیه و ارسال می کنند و البته اینچند به خریداران این ضمانت را می دهد که دقیقا همان کالای مورد نظر به دست آنها می رسد. در غیر اینصورت کلیه وجه پرداختی به همراه هزینه ارسال عودت داده می شود

 

 

 

 

 


 

 

 

مدیسه

 

فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین مد و لباس در ایران و یکی از اولین سایت‌هایی است که تجربه خرید آنلاین لباس را در ایران را فراهم کرده است. امروز سایت خرید لباس مدیسه نه‌تنها به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین لباس جای خود را در میان فروشگاه‌های آنلاین باز کرده است، بلکه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه اینترنتی پوشاک نیز شناخته می‌شود. در حال حاضر مدیسه در هشتمین سال تأسیس خود، به فروشگاهی همه‌جانبه تبدیل شده است و علاوه بر فروش اینترنتی پوشاک ‌، لیست بلند بالایی از محصولات دیگر مانند لوازم الکتریکی،‌ لوازم‌خانگی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و سوپرمارکت را نیز به مشتریان عرضه می‌کند...

 

 

 

 

 


 

 

 

سپندآسا

 

سلام ما سپندآسا هستیم. در سال 1395 در حوزه محصولات خانه و آشپزخانه شروع به فعالیت نمودیم و پس از چند سال تامین کالا در پلتفرم های فروش اینترنتی، تصمیم گرفتیم مستقیما با شما عزیزان در ارتباط باشیم. بهترین قیمت ها را با سپندآسا تجربه خواهید کرد.

 

 

 

 

 


 

 

 

فیزا

 

شرکت فیزا در مھر ماه سال 1393 تحت نام آلفا مزون در اینستاگرام شروع به کار کرد. طی 1 سال با این نام به فعالیت خود ادامه داد و سپس در شھریور 1394 برند خود را با نام فیزا تغییر داد و اقدام به راه اندازی وبسایت خود با آدرس fiza.ir نمود. ھدف این شرکت ساخت یک فروشگاه اینترنتی بزرگ در ایران است. فروشگاه پوشاک فیزا، تنھا استارتاپ ایرانی است که در خارج از ایران شکل گرفت و تمرکز خدمات خود را بر روی داخل کشور گذاشته است.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

سیمرغ

 

فروشگاه سیمرغ عرضه کننده محصولات اورجینال در دسته بندی‌های متنوع با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب است.

 

 

 

 

 


 

 

 

پی میشه

پی‌میشه، یک مارکت پلیس اجتماعی است که با ایجاد ابزارهای متنوع، راهکارهایی برای بازاریابی، تسهیل، مدیریت و توسعه فروش را ارایه می‌کند و تجربه جذاب خرید از شبکه‌های اجتماعی را برای کاربران نهایی رقم می‌زند.

 

 

 

 

 


 

 

 

شیائومی ایران

اولین و بزرگترین مرجع رسمی شیائومی در ایران

 

 

 

 

 


 

 

 
تریدینگ شاپ

 

ما یک فروشگاه اینترنتی هستیم که در زمینه فروش ملزومات برای تریدرهای بازار مالی فعالیت می کنیم. محصولات ما شامل دفترچه ژورنال معاملاتی، تابلوهای آموزشی، مانیتور ترید، ساعت دیواری فارکس، دکور اتاق ترید، اکسسوری، ماگ، تیشرت و ... است.

 

 

 

 

 


 

 

 

بروزکالا

مجموعه سیگنال از سال 1380 با هدف بهبود در ارائه هر چه بهتر کالای دیجیتال راه اندازی گردید و طی این سالها توانست با بهره‌گیری از پشتوانه ای قوی و کادری مجرب سرویس و خدماتی با کیفیت را ارائه نماید، پس از آن برای ارائه کالا با شرایط بهتر و آسانتر به هموطنان عزیر اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی با نام تجاری بروز کالا نمود. تا باز بتواند خدمتی بهتر و کامل نسبت به قبل به هموطنان عزیز ارائه دهد. مدیریت این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا فضایی امن برای خرید آنلاین و سهولت در دریافت کالا را ایجاد نماید تا شما هم‌میهنان عزیز در کمال آرامش کالای مورد نیاز خود را با سرویس خرید آنلاین و پرداخت در محل استفاده نموده و کمترین وقت را برای خرید کالای مورد نیاز خود قرار دهید.

 

 

 

 

 


 

 

بالاکا

بروز ترین محصولات دیجیتال، گوشی موبایل و تبلت، بهداشتی و آرایشی با تضمین بهترین قیمت و اصالت کالا

 

 

 

 

 


 

 

دیجی همکار

فروشگاه اینترنتی دیجی‌همکار (Digihamkar) حجم وسیعی از کالاهای دیجیتال شامل: (موبایل و لوازم جانبی موبایل، تبلت و کتابخوان‌ ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، ماشین های اداری)، سیستم های حفاظتی نظارتی (دوربین مداربسته، انواع ضبط کننده های ویدیویی DVR و NVR، دستگاه مرکزی اعلام سرقت (دزدگیر))، لوازم جانبی دوربین مداربسته، محصولات هایک ویژن و داهوا، نرم افزارهای (حسابداری هلو، آنتی ویروس نود32، ویندوز اورجینال)، سخت افزارهایی از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال جی، اچ پی، کانن، بوش، هایک ویژن، داهوا، طرفه نگار (نرم افزار هلو) و ... در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

 

 

 


 

 

داروبیار

فروش اقلام غیردارویی با مجوز از وزارت بهداشت

 

 

 

 

 


 

 

مالمو

 

انواع سوغات ایران رو می‌تونید در دسته بندی‌های مختلفی مثل شیرینی، مسقطی، حبه عناب، زعفران و … از فروشگاه سوغات ایران، مالمو استور خریداری کنید.

 

 

 

 

 


 

 

 

سولوکالا

 

فروشگاه اینترنتی سولوکالا عرضه کننده برترین محصولات از معتبرترین برندها با ضمانت اصالت کالا

 

 

 

 

 


 

 

 
لامونژ

فروشگاه اینترنتی لامونژ با ارائه معتبرترین برندها و همکاری نزدیک با توزیع و تولیدکنندگان اصلی کالاها در ایران، تلاش می ‌کند تا نیازهای مشتریان برآورده سازد. ارائه قیمت ‌های کاملاً رقابتی و منصفانه، کالاهای با کیفیت و ضمانت اصالت از مزیت ‌های ماست. فروشگاه لامونژ با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به‌کارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس، می ‌کوشد امکان ارائه منصفانه ترین قیمت ‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

 

 

 

 

 


 

 

پارینه چرم

برند پارینه چرم یکی از برندهای هلدینگ کهن چرم پویا میباشد که کیف و کفش و اکسسوری های چرم تولید میکند

 

 

 

 

 


 

 

 

مستر چوبی

 

فروشگاه اینترنتی مستر چوبی تولید کننده مستقیم انواع مصنوعات چوبی با کیفیت و مرغوب می‌باشد

 

 

 

 

 


 

 

باروشاپ

فروش اینترنتی عرقیات گیاهی،شیرینی حاج خلیفه،کنجدی، قند و نبات یزدی، سوغات یزد، محصولات بیز و دکتربیز، نانوسان آلمان، محصولات آرایشی گاتیو، لاکچری کوین و …

 

 

 

 

 

 


 

 

 

عطرگون

عطر ادکلن عطرگون | خرید آنلاین عطر اصل بر اساس گرم | فروش عطر گرمی | خرید عطر اصل | خرید عطر مردانه | خرید عطر زنانه | خرید آنلاین انواع عطر اصل مردانه و زنانه بر اساس گرم

 

 

 

 

 


 

 

آذران دکور

فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری

 

 

 

 

 


 

 

 

فرش امیرکبیر پاسارگاد

فرش کاشان | خرید فرش ماشینی از فرش امیرکبیر فروشگاه اینترنتی فرش امیرکبیر با متنوع ترین فرش ها برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌بخش خرید فرش » را تداعی می‌کند. «ارسال رایگان»، «تضمین بهترین و مناسب ترین قیمت» و «ضمانت 40 ماهه کتبی» سه اصل اولیه است که فرش امیرکبیر پاسارگاد از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش فرش و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. فرش امیرکبیر پاسارگاد، پس از آغاز فعالیت، امکان تحویل فرش و قالیچه را به‌صورت رایگان فراهم کرده است.

 

 

 

 

 


 

 

جی کی

فروشگاه لوازم ورزشی جی کی تولید کننده و عرضه کننده لوازم ورزشی حرفه ایست که اکثر ورزشکاران حرفه ای از محصولات ما استفاده می کنند . جوراب های استپدار جی کی رو اکثر ورزشکارن حرفه ای ایران استفاده می کنند چون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

 

 

 

 


 

 

مگاتاجر

مگاتاجر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های فروش آنلاین و فیزیکی در کشور، با پایبندی به اصول کلیدی، احترام به حقوق مشتری با عرضه کالاهای برند، با کیفیت، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، موفق شده همگام با فروشگاه‌های معتبر در ایران، به بالاترین سطح کیفی در زمینه کاری خود دست پیدا کند.با توجه به داشتن سه شعبه فیزیکی و یک وبگاه فروش آنلاین فروشگاهی در سطح کشور و ارتباطات مستقیم از کشورهای تولید کننده، همیشه بهترین برندها با کیفیت بالا و با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده رسانیده است. ارسال مستقیم و بدون واسطه از تولید تا مصرف (بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت.)

 

 

 

 

 


 

 

 

اینجاست آ

اینجاست آ از سال 93 با هدف تامین کالا برای مارکت پلیس های ( موزاندو ، بامیلو , دیجی کالا ) توانست بیش از یک میلیون فروش موفق را دارا باشد . ما در اینجاست آ واسطه ها را حذف کرده ایم تا کالایی که به دست شما مشتری عزیز می رسد از بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت برخوردار باشد .اینجاست آ با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و اخذ نمایندگی فروش کالاها ، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های اینجاست آ محسوب می‌شود.ضمانت اصل بودن کالا ، پشتیبانی در هفت روز هفته و مشاوه تخصص خرید مزایایی است که اینجاست آ برای خلق یک تجربه متفاوت از خرید آنلاین فراهم کرده است .

 

 

 

 

 


 

 

عطر دیجی بوم

 

فروشگاه اینترنتی عطر اسانس دیجی بوم اولین و بزرگترین و معتبرترین مرجع تخصصی عطر و پرفیوم اسانس ادکلن در ایران با بیش از یکدهه سابقه فروش و بررسی عطر و اسانس است. عطر اسانس دیجی بوم دارای محیطی ساده است که روزانه کاربران مختلف اقدام به درج نظرات در مورد عطر و اسانس می کنند. بهترین قیمت و کیفیت عطر و اسانس مردانه و زنانه و اسانس عطری اورجینال و اصل را در محیطی امن برای کاربران محیا ساخته است. عطر اسانس دیجی بوم دارای اینماد از وزارت صنعت و معدن است که اعتماد کاربران را برای خرید آنلاین عطر و اسانس فراهم می آورد و تسهیل در خرید عطر و اسانس مردانه و زنانه با بهترین قیمت را در ایران برای شما فراهم می آورد . عطر و اسانس دیجی بوم مرجع قیمت خرید اسانس عطر اصل و اورجینال از برندهای معتبر دنیا در ایران است و از آنجا که تشخیص خرید عطر و اسانس اورجینال سخت است بهترین راه برای خرید عطر و اسانس اصل و اورجینال خرید از فروشگاه معتبر است که ما این محیط را برای شما فراهم نموده ایم.

 

 

 

 

 


 

 

 

بانک آپشن

گروه بزرگ بانک آپشن با بیش از 25 سال تجربه در زمینه فروش لوازم جانبی خودرو و مانیتور خودرو پا به عرصه فروش آنلاین محصولات خود گذاشته است. تمامی محصولات بانک آپشن دارای ضمانت نامه رسمی شرکتی هستند و کالاها با ضمانت اصالت کالا ارسال می شوند. بانک آپشن وارد کننده اصلی اکثر لوازم جانبی خودرو در ایران است. قیمت ها در این وبسایت بسیار رقابتی هستند.

 

 

 

 

 


 

 

گیاه کالا

 

پالایشگاه و فروشگاه اینترنتی گیاه کالا بزرگترین عرضه کننده گیاهان ارگانیک و غیر ارگانیک (فرآوری شده) در ایران است و محصولات خود را در دسته بندی‌های: گیاهان دارویی، عصاره‌ها، محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی، روغن‌ها و اسانس‌های گیاهی و معجون‌ها و طعم دهنده‌های طبیعی تولید و عرضه می‌کند.

 

 

 

 

 


 

 

بیوتی مارکت

 

بیوتی مارکت، فروشگاه آنلاین تجهیزات آرایشی و سالنی آماده همکاری با شما ناشرین گرامی در پلتفرم افیلی می‌باشد.

 

 

 

 

 


 

 

 
سیزین شاپس

 

شرکت صنعت نوین فروش کالای سیزین (سیزین شاپس /sizinshops) بر پایه چند فروشندگی فعالیت داردو با دراختیار قراردادن پنل اختصاصی به تمام فروشندگان امکان شخصی سازی را به ایشان میدهد و به بازاریابان نیز در پنلهای امکانات ویژه ای برای کسب درامد روزافزون را دارد.لذا به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی با پایبندی به مقررات کسب و کار در بستر مجازی و جلب اعتماد خریداران،فروشندگان و تولید کنندگان و بازاریابان جهت همکاری در تمام بخش ها ی مختلف دعوت به همکاری مینماید.

 

 

 

 

 


 

 

تکنولایف

فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال

 

 

 

 

 


 

 

دیجی راک

فروش اینترنتی تجهیزات و قفسه بندی فروشگاهی

 

 

 

 

 


 

 

امیلی

امیلی یک فروشگاه اینترنتی تخصصی می باشد که ارائه دهنده محصولات مراقبت از پوست و مو است. تمام محصولات موجود در فروشگاه امیلی اصل بوده و دارای ضمانت اصالت کالا می باشند.

 

 

 

 

 


 

 

 

سلام تولد

فروشگاه سلام تولد با هدف فروش لوازم مورد نیاز تولد تأسیس شده و توانسته است با عرضه قیمت‌های رقابتی و بی‌واسطه از دغدغه‌های خرید مشتریان کاهش دهد

 

 

 

 

 


 

 

هنریتو

وبسایت فروشگاهی با محصولاتی در دسته‌بندی‌های عود، خوشبوکننده، شال و روسری و اکسسوری نقره.

 

 

 

 

 


 

 

 

بنکداری طلوع پخش

بنکداری آنلاین طلوع پخش اولین بنکداری آنلاین در ایران است که در این وب سایت میتوانید به صورت عمده و جزئی محصولات با کیفیت را با قیمت کلی فروشی تهیه کنید. شما میتوانید محصولات مختلفی از جمله انواع آلوچه٬ترشک٬لواشک٬شکلات ها٬گز٬سوهان٬نبات٬نوقا٬پاستیل٬اسمارتیز٬ژله٬آجیل٬خشکبار و 400 نوع دیگر محصول را به صورت کلی و جزئی از این وب سایت تهیه کنید.

 

 

 

 

 


 

 

 

استادشو

استادشو وبسایت تخصصی ارائه دهنده دوره‌های آموزشی و افزونه‌ای مرتبط به طراحی و سئو سایت است و توجه ویژه‌ای به کیفیت و بروز بودن این آموزش‌ها دارد.
شما ناشرین گرامی می‌توانید با استادشو همکاری داشته باشید و از 40 درصد پورسانت فروش بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

 


 

 

پیشگامانفر گویا

 

شرکت پیشگامانفر گویا تولید کننده انواع محصولات ایمنی و حفاظتی از جمله پایه قفل موتور سیکلت، محافظ قفل، زنجیر موتور و دوچرخه و پین محافظ لولا است.

 

 

 

 

 


 

 

 

کافی استور

کافی استور فروشگاه اینترنتی قهوه تازه برشته شده